quarta-feira, 27 de maio de 2015

things from emile :


                                                                                                            sinead-harnett

did it have occur to you that you forgave yourself before i did?
________________________________________________


sábado, 23 de maio de 2015

quinta-feira, 21 de maio de 2015

re (solution) :

                                                                                                                                                             karine vanasse

i’m giving up
this whole lie, this whole me
call it out like a family
instead i bide my time, get a ride
until the rubber leaves the road

you said don’t lie, so i made the truth
seemed like a lie to even you
control your fear; it's clear
that you do not know where you're going to

so, don’t you worry
you'll be my resolution
characters of no illusion
you'll be my resolution

One month down and it’s in sight
oh, i’m guaranteed to lose my mind
It's dangerous to speak and sigh
you might know what i’m trying to hide

so from the cradle to quarter age
oh, i bought the book but didn’t flip the page
oh, readiness is near; we steer
as far away from the coming of days

turn around, put it down and see
that this is really the place to be.
i’m not you, nor you me
but we’re both moving steady


____________________________________________________________
(by: matt corby)


terça-feira, 28 de abril de 2015

tu cantas doce :


Tenho palavras em mim. Não são doces. Mas todas juntas fazem uma conversa boa. Tendo não desperdiça-las muito. Podem fazer falta depois. Deixo que me ouças gritar. Para depois me ouvires em silêncio. Largo as frases no fim. Gosto de pontos finais. Uso mais o ponto e vírgula. Dão-me mais ar. Abro parêntesis para aquilo que não quero dizer às claras. Fecho com parêntesis rectos. No final das contas, o que ficou entre isto é mais importante do que o resto. !Ponho o ponto de exclamação no início das frases. A surpresa deve vir primeiro do que a desilusão. Vou buscar o hífen para separar aquilo que faz mais sentido junto. Os DOIS pontos têm tanto à sua frente que parecem mais do que DOIS. Não permito que uses aspas no meu próprio discurso. Nem quero que me dEs Enfase com acentos. Os parágrafos são pedaços de ti. Se os juntares, não respiras. Só cantas. E cantas doce.